سایت

سایت ها

سایت

سایت ها

سایت ها

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حمید هیراد کدئین

آهنگ جدید کدئین از حمید هیراد

Download Music Codeine by Hamid Hiraad Original Quality Mp3

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام کدئین

دانلود آهنگ حمید هیراد با نام کدئین در رسانه موزیک وان بند

هم اکنون میتوانید شنونده آهنگ زیبای کدئین از حمید هیراد با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ بیت با فرمت صوتی ام پی تری از موزیک وان بند باشید

نوشته دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام کدئین اولین بار در دانلود آهنگ جدید. پدیدار شد.

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم
از همان جاده که تو رفتی و من ماندم و من بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم
بسته بسته کدئین خوردم و خوابم نگرفت بسته بسته کدئین خوردم و خواب نگرفت
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد کدئین با لینک مستقیم

این همه فاصله در جاده صد ریل قطار بال پرواز دلم کو که به سویت بپرم
من خدای غزل ناب نگاهت شده ام از رگ گردن تو من به تو نزدیک ترم
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • ali alibaba

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی