سایت

سایت ها

سایت

سایت ها

سایت ها

  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی 440 شانه

زرین فرش ایرانیان فرش های 440 شانه را با بالاترین ورزن موجود در بازار یعنی 24 کیلویی بافت میکند که باعث میشود فرش ها ضخامت و خواب زیادی داشته باشند

ماشینی آراز سرمه ای 3 768x1024 - فرش ماشینی 440 شانه طرح آراز زمینه سرمه ای

از مزایای فرش های ماشینی 440 شانه در کنار کیفیت و تنوع رنگ و طرح بالای که دارند،می توان به قیمت پایین و مناسب این نوع از فرش ماشینی اشاره کرد.همچنین از نخ بی سی اف در تولید فرش ماشینی عدم پرزدهی فرش می باشد چرا که به دلیل پیوسته بودن الیاف به سادگی از میان تار و پود خارج نمی گردد.همچنین اگر نخ نهایی هیت ست شود (هیت ست ،یا به طور دقیق تر “هیت ست شده ” از ویژگی های نخ های به کار رفته برای تولید و بافت فرش ماشینی است که طی این روش ،بافت درونی نخ ریسیده شده ،توسط بخار و حرارت تثبیت می شود)موجب پایداری و لطافت نخ می گردد .

 

درباره فرش 440 شانه BCF و ویژگیهای آن

درباره فرش 440 شانه BCF و ویژگی‌های آن می‌توان به موارد حائز اهمیت برای خریداران اشاره داشت. مواردی از جمله جنس و کیفیت و تراکم گره به کار رفته در آن که سبب افزایش و کاهش درجه کیفی محصول و نوع کاربری آن می‌شود. تراکمی که برای این محصولات ارزان قیمت در نظر گرفته شده، 440 گره عرضی و 800 گره طولی در یک متر از قسمت فرش است که در مقایسه با محصولات جدید کارخانجات فرش بافی، از تراکم گره بسیار کمتری برخوردار است. اما این به معنای پایین بودن کیفیت آن نیست و برعکس هرچه تراکم گره در فرشی کمتر باشد، ضخامت فرش با توجه به استانداردهایی که تعریف شده، بلندتر بوده و امکان پاخوری نرم و راحت را برای محصول ایجاد نموده است.

شاید برخی گمان کننده که محصولات کم تراکم از خابی توپر برخوردار نبوده و به صورت توخالی ارائه شده است، اما تولیدکنندگان برای چنین مساله‌ای نیز راه حلی در نظر گرفته‌اند که با به کارگیری از الیاف بافت ضخیم می‌توانند پوشانندگی بالایی را برای تراکم‌های پایین در نظر گیرند و پاخوری نرم را برای آن ایجاد نماید. از نظر آن‎ها و با تجربیات بالایی که در زمینه تولید فرش ماشینی داشته‌اند، نخ بی‌سی‌اف بسیار مناسب تولید تراکم‌های پایینی چون فرش ماشینی 440 شانه با تراکم 800 بوده است.

ماشینی آراز سرمه ای 2 768x1024 - فرش ماشینی 440 شانه طرح آراز زمینه سرمه ای

– از مزایای خرید فرش های 440 شانه زرین فرش ایرانیان:

▫️ 6 رنگ
▪️ 440 شانه
▫️ طرح 700 شانه‌
▪️ جنس نخ BCF
▫️ تولید با دستگاه ASR
🔸تولید در ابعاد 6، 9 و 12 متری
🔹تولید در وزنهای 14، 18، 20، 24 کیلویی
.
🏭 قیمت درب کارخانه کاشان
📦 امکان ارسال و پرداخت در محل
.
📲 جهت دریافت کاتالوگ فرشها در شبکه های اجتماعی با شماره 09135945565 در ارتباط باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی